Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a https://vadviragmanufaktura.hu oldalon, annak aloldalain található és működtetett internetes áruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: https://vadviragmanufaktura.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Üzemeltető neve: Dobsa Serv Srl
Székhely címe: 537169 Morareni nr. 145, jud Harghita, Romania
Adószám: 33779463
Cégjegyzékszám: J19/318/2014

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Telefon:+40752663993 (normál díjszabású romániai mobiltelefonszám)
E-mail: info@vadviragmanufaktura.hu

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
    2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A kosár használata
2. A megrendelés összeállítása
3. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
4. A megrendelés elküldése
5. A megrendelés visszaigazolása

A webáruházban csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak. A regisztráció az első vásárlás leadása közben is elvégezhető az email cím és jelszó megadásával. A későbbiekben a felhasználó a felhasználói fiókba bejelentkezve megtekintheti a megrendelése állapotát, a korábban leadott rendeléseit, illetve módosíthatja az adatait. A felhasználói fiók törlése kérhető a központi email címen.

A felhasználó a megrendelés leadásával elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi nyilatkozatot, amelyet ide kattintva tekinthet meg.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, és arra Románia joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t (TVA).

Kiszállítás, személyes átvétel

1. A szállítási határidő a megrendelést követően maximum 7 nap. Amennyiben a 7 naptári napon belül nem lehetésges a kiszállítás, úgy arról a webáruház a megadott elérhetőségek valamelyikén tájékoztat.
2. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
3. Kiszállítás futárszolgálat segítségével történik.
5. Lehetőség van személyes átvételre előre egyeztetett időpontban a vállalkozás tulajdonosától, erről bővebb információ a megadott elérhetőségeken kérhető.

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvét)
2. PayPal fizetés bankkártyával vagy PayPal fiókkal

Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló uniós és román szabályozása értelmében vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlati menete élelmiszer termék esetében: csak sértetlen csomagolású (zárszalagú) élelmiszer elállásától lehet elállni. Amennyiben az élelmiszer termék felbontásra kerül, úgy az elállás jog hiányának értelmében nem valósul meg az elállás joga. Sértetlen csomagolású (zárszalagú) termék visszajuttatása esetén amennyiben az elállás jogának oka nem szavatossági vagy garanciaigény, úgy a termék visszajuttatásának teljes költsége a vevőt terheli. A vevő nem érvényesítheti az elállás jogát olyan esetben, ha gyorsan romló (például fagyasztott) élelmiszer terméket rendel, és a postától vagy a futárszolgálattól a terméket időben nem veszi át, ebből adódóan a termék megromlik, minőségileg kifogásolható lesz. Ebben az esetben a vevő semmiféle kártérítési igényre nem tarthat igényt.

Az elállási jog gyakorlati menete nem élelmiszer termék esetében: a terméket a használata előtt eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Amennyiben az elállás jogának oka nem szavatossági vagy garanciaigény, úgy a termék visszajuttatásának teljes költsége a vevőt terheli.

Szavatosság és garancia

A termékek esetében az eladó webáruház felelősséget vállal, hogy a termékek egyes oldalin feltüntetett paramétereknek a termékek megfelelnek, és a webáruház tulajdonosának és üzemeltetőjének tudomása nincs a termékek esetleges rejtett hibájáról.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
    tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    – a kifogás rendezésének módját.
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját,
    – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítsa. Az új ÁSZF hatályba lépését megelőzően 10 nappal tájékoztatja az oldal látogatóit.